Ce se întâmplă în Vegas, și recenzii ale recenzii de film

În Las Vegas, vă puteți înregistra o căsătorie într-o chestiune de minute. După o noapte furtunoasă, bărbat și femeie, pentru prima dată, vedem sobru, pentru a afla că s-au casatorit ieri. Ei ar fi fericit să plece, dar în Vegas, puteți obține bogat în câteva minute: un cuplu de neașteptate câștigă trei milioane de. Acum trebuie să facem ceva cu viața personală și bani de cheltuială. Judecătorul a le propozițiile la șase luni de viață împreună, și ei sunt sincer încercarea de a face această viață împreună în iad, nu să împartă aceste trei milioane de euro.

Regizorul filmului Tom Vaughan.

Pe aceasta pagina gasiti - recenzii ale filmului What Happens in Vegas, si data de lansare. precum și descriere, comentarii Happens in Vegas.

„Ce se întâmplă în Vegas“ pare să ne întruchiparea batonul de ciocolată perfectă. Nu este original, dar dulce și fără amenințarea de calorii în exces, diabet si burping.

Odată ajuns pe pragul disperării, care a fost concediat de tatăl său Dzhek Fuller (Ashton Kutcher) și dintr-o dată a abandonat un vechi iubitor Dzhoy Maknelli (Cameron Diaz) să decidă în mod independent, pentru a merge la Las Vegas, pentru a obține o distracție bună și întări credința în propria lor putere. Sin City favoare ia turiști și le ... Se casatoreste cu îmbată. cadou de nunta pentru nou-a făcut cuplu primeste un premiu de trei milioane de dolari, pe care le pot partaja numai după șase luni de la căsătorie. Deci

Ei bine, ce putem spune despre film? Numai acele cuvinte pe care le-am învățat în subtitlu. Înainte de a ne - o comedie romantica tipica, nu suficient stele speciale în cer, dar este capabil să ridice starea de spirit. Într-adevăr, pe fondul OPUS dezgustătoare frați Wayans sau egomanyachnyh Quirks Eddi Merfi de film face o impresie foarte bună. Scenariul Dana Fox (scenarist comedie romantica profund „Ceva Borrowed“) este suficient de puternic la regie, și se pare că întregul film de pe ecran.

pereche de benzi desenate Ashton Kutcher - Cameron Diaz ilustrează zicala "poate suporta-slyubitsya".