Un eseu despre modul în care mi-am petrecut vara mea

Căutare pentru sinonime pe sinonim.org. la locul de muncă nu a coincis cu ceea ce Internetul. Apăsați de 2 ori pe orice cuvânt din text.

În opinia mea, vara - momentul perfect al anului, pentru că este foarte cald, toate în jurul valorii de frumos, și avem o mare oportunitate de a relaxa. Iar vara - este vacanța și vacanțe. Putem merge oriunde, pentru a petrece un timp minunat la apă, la umbra verde smarald, în jurul valorii de stropire în apă caldă. Si poti sa te duci la munte, pentru a fi purtat pe bicicleta sau jucând tot felul de jocuri.

Lemnul în acea zi a fost minunat! Aerul a fost umplut cu parfumul florilor, miere și căpșuni. Totul era verde, doar trunchiuri de copaci spoturi luminoase ies în evidență pe fundalul verde închis. Trilurile păsărilor în propria lor limbă, bate ciocănitoarea.

Dintr-o dată a auzit zgomote suspecte. Mi se părea că cineva șuierat lângă mine. M-am întors și am văzut. wriggling șarpe! Am aceeași suflare. Nici nu-mi amintesc cum arăta la fel de mult frică. încet am început să se retragă, și apoi s-au grabit în tabără. Am decis să nu spun totul mamei ce sa întâmplat, astfel încât să nu-i deranjeze. Puțin mai târziu, masa de prânz și o mulțime de a se distra, ne-am împachetat și a plecat acasă.

Da. Timpul zboara foarte repede. Este păcat că este imposibil să se repete acele momente și sentimente care au fost experimentate de tine în timpul sărbătorilor. Dar eu cred că vara viitoare va fi, de asemenea, unul memorabil!

2. eseu despre modul în care mi-am petrecut clasa mea de vară 6

Vara - e timpul uimitor. Am asteptat cu nerabdare vacanta, iar în cele din urmă au ajuns.

În prima săptămână a vacanței am mers cu școala de artă din băieții m-am dus la aer liber. Suntem acolo flori, copaci, iarbă și multe altele descris. După aer liber, m-am dus în sat de mai multe ori. Ne-am dus acolo ca o familie, pentru a asista bunici. Uneori, am rămas în sat pentru noapte. Și când sa întors acasă, a venit să viziteze prietenele și du-te pentru o plimbare cu ei.

Apoi a venit plaja sufocant pentru a merge. Sora mea și m-am dus aproape în fiecare zi la plajă, unde înot și plajă.

Din păcate. Vara concurat foarte repede! Și din nou, este timpul pentru școală.

3. Compoziția am petrecut vara

Vara aceasta a fost interesant. Prima lună de odihnă a fost mult ca vacanța de vară anterioare pentru că am rămas în oraș. Cu toate acestea, următoarele două luni de vară au fost pentru mine uimitor de interesant - le-am petrecut în satul cu mătușa lui. Este cu aceste zile petrecute în țară, am asociat cu cele mai importante evenimente și impresii de durata verii mele.

Timpul trece încet în sat, nu la toate, la fel ca în orașe. Un sentiment care a avut loc timp de o lună, în timp ce de fapt - doar o săptămână. Dimineata mea incepe de obicei cu ajutorul mătușa ei în grădină. Satul nostru este departe de sat, iar apa de la robinet este nemaiauzit de lux. Așa că mă duc la fântână cu două găleți vechi de fier. Apa este uimitor de clar și foarte rece. Am ajuta, de asemenea matusa mea în casă, dar la prima ocazie de a rula să se joace cu prietenii.

Am prieteni buni în sat. Ne petrecem tot timpul liber împreună. În cele mai fierbinți ore, stăm pe malul râului. Înot, zburda cu trombă, si uita-te la barjele care trec. Odată ce am zburat de la matusa mea, pentru că nu am venit la cină. Și de fapt, nu vreau să mănânce, deoarece cu un prieten Pasha am copt cartofi în foc. Este o astfel de plăcere - să treacă de la o parte la un cartof fierbinte, și apoi se zdrobește și să mănânce o bucată. Suntem de acord că acest lucru nu este o farfurie de supă gătită? Si cel mai important - cât de mult romantism si fericire, în aceste zile de vară petrecut ca și cum într-o altă lume!

serile de vară am petrecut în această colibă ​​de lemn. Ca o regulă, după cină, matusa mea a venit să viziteze o prietenă. Stând la o masă rotundă mare, au baut ceai. Am ascuns un cuptor mare de piatră, sau cartea în cauză, sau „bate degetul mare“, așa cum bunica mea obișnuia să spună. Și în adevăr, am ținut un jurnal, și, la fel ca Robinson Crusoe pe o insulă pustie, numărând zilele până la întoarcerea sa în oraș.

Uneori se întâmplă să-mi că satul - este la distanță de insulă oraș și viața pe ea este supusă unui ritm diferit. Fie din cauza apropierii de natura, și, probabil, doar pentru că marile orașe din urmărirea interminabile progresului tehnologic vin pe viață liniștită măsurată. Dar, fie ca aceasta poate, eu sunt un om oraș. Deci, locul meu acolo. Și totuși, de fiecare dată lăsând această insulă liniștită de liniște, îmi va fi dor de satul său.

4. Pe tema cum am petrecut vara

Vacanță de vară aduce întotdeauna o experiență plăcută. În spatele erau lecțiile, clopotele școlare și pauză, și înaintea - speranța de ceva bun.

Împreună cu sora mea avem grija de legume noastre. În grădina noastră verde de creștere mărar, pătrunjel, măcriș și ridichi. Suntem încântați să adăpate și plivite patul lui de flori verde. Și este foarte frumos să aud de la mama mea pentru masa de prânz următoarele cuvinte: „Ce o salata gustoasa minunat sa dovedit de legume umnichki Ce, fata mea!“

În timpul verii suficient: puteți face o plimbare cu prietenii și oaspeții de la congres ei, și jocuri diferite de a juca. Dar, mai presus de toate aștept cu nerăbdare să o excursie la mare cu părinții săi.

În final, am învățat cum să înoate în această vară și este foarte fericit despre asta. Îmi place foarte mare. Este atât de adânc și larg, și atât de misterios, care, uneori, sperie imprevizibilitatea sa.

Marea este atât de aproape și la distanță, cald și rece. Și e frumos în zi fierbinte de vară, o baie în apă dulce rece! Și să înoate, se arunca cu capul, stropi!

Am pus pe scoicile de masă. Aplicarea ei la ureche, am distinge sunetul de surf. Și vă puteți simți puterea valurilor mării, care zboară, și obținerea pe piatră, mă aruncă în față o mulțime de spray sare strălucitoare. Mă distrez, eu râd împreună cu toată lumea: cu părinții, mare, soare și pescăruși.

Totul pentru învățare „lucrări“ eseu despre modul în care mi-am petrecut vara mea

Dacă pagina a fost ajutat să-l salvați, și partaja link-ul cu prietenii: