Mavericks alungare, comentarii film și recenzii de carte

În filmul Chasing Mavericks promite să se angajeze cu surf periculoase pe un douăzeci și cinci de valuri metru Hesson ia provocare sfidătoare la tanara si ambitioasa Jay, revenind la sport pentru a rezista la intemperii.

Regizorul filmului Curtis Hanson.

Pe aceasta pagina gasiti - recenzii ale filmului Mavericks și Chasing data de lansare. precum și descriere, comentarii Valul perfect.

Desigur, imaginea nu este fără înflorituri artistice. „Chasing Mavericks“ nu este un documentar, așa că face fără ghicitul aceste sau alte situații era imposibil. Toate acestea nu este cât de mult va strica filmul și a făcut-o vitală și foarte personal. Și că acest film arată dragostea și exercitarea unei vieți strălucitoare și spirituală, realizat propria umanitate.

Puterea filmului în turnarea acestuia. Nu există un singur moment, ori de câte ori Dzhonni Ueston și actorii din jur au fost convingătoare în imaginile lor. Pentru ei se bucură, pentru că ei trec prin. În total nu este indiferentă față de poveste, care, în mod surprinzător, păstrează întotdeauna la îndemână capacitatea de a surprinde. Filmul poate fi considerat nu foarte cinematică pentru atât de multe inteligente, bunatati, care învață în mod paradoxal rapid pentru a evita decizii eronate în viață. "Mavericks Chasing".

emoții pozitive și fotografii frumoase sunt garantate. Toți iubitorii de valuri mari la elementele și Jay Moriarty este dedicat.

Inclusiv de ce „Mavericks Chasing“ valorează mai mult decât un film biografic, ci ca marinistskoe panza: monstruoase „Mavericks“ undă, numit după Mavericks plaja din California, a ridicat atât de frumos, înfricoșător și ademenitoare că a vedea un film, Aivazovsky în disperare și invidie, probabil, aș fi încercat să ardă lui „al IX-lea val“.

În general, „Mavericks Chasing“ lucru logic ar fi atribuite genului vag de filme de familie, o pasiune pentru un fel de nu a fost observat sportul lui Jay, și chiar momente de rivalitate și conflict, în caz de dezastre și de mediu, se mai încadrează în categoria de articole de zi cu zi. Și toate stilul de viață surfer de zi cu zi este doar încearcă să arunce. Însăși esența acestei filozofii spontane în „Mavericks Chasing“ este, probabil, conștient de incapacitatea de a avansa transmiterii sale artistice, realizatorii de Jay Moriarty, 16.

Ce ridică această viață? Pentru a spune că a existat un astfel de tip minunat și a murit prematur, în primul rând din cauza elementului său de apă pasiune? Sau, pentru a încerca să înțeleagă oameni pentru care surf - nu doar un hobby la modă, ci un stil de viață, la o sutime de un sentiment de obsesie, pentru a vedea în tonajul de rulare a apei nu este doar o amenințare, dar apelul personal voi? În al doilea rând, se pare, nu a funcționat, iar prima impresie din stânga trist: în ciuda talentului și inima lui de aur.

Riders furtuna În această casă suntem născuți în această lume suntem aruncat ca un câine fără un os Un actor pe Riders împrumut pe furtuna

În schimb, ca o viață umană realistă ni se arată un set de banalitate uimitoare cu Bobblehead buclat în centru - și toate acestea doar drăguț și de nesuportat ca vizionarea joc de fată pentru păpuși timp de două ore.

Doar din cinema, mă uit, după cum se menționează pe cap. Acesta nu este un film, o parodie a tuturor împușcat similare înainte de acest film despre surferi. Am inspectat nechtozhestvo cu dezgust sălbatic. Nu recomand. M-am dus cu un tip.

Filmul nu este despre surfing. Părinți și copii, și câteva lecții pe apă. Aceste lecții, atunci când o persoană, după 7 ani (!) Surf dezvăluie secretul acelei linii-up este necesar pentru a înota prin canalul. Maverick filmat frumos. Ne pare rău pentru timpul petrecut. Este mai bine să revizuiască încă o dată cine este JOB.

Sunt de acord cu acei oameni care Losha acest film. Eu lucrez în fabricarea de mobilier și suntem acolo. Când dulapul se întâmplă. cu panouri din ele, dacă piruete podskolzneshsya-- brusc evacuate. ce film de caractere pe valuri. Băieți, eu nu înțeleg acest film. El nu este nimic. Terenul este foarte ciudat și prost. Este simplu, nu-i așa. M-am gândit afișului că este un film despre frumoasele manevre oameni de pe valuri, și, de fapt, byaka.

„Chasing Mavericks“ cel mai interesant și incitant pentru mine în momentul în care filmul, descrie un sincer, pur și adevărate sentimente ale oamenilor care are scopul de a ajunge el, cel mai important lucru pentru a dezvolta, atat mental cat si fizic, spiritual și emoțional

Filmul este rece, ea nu a fost mult timp o poveste simplă, fără violență, și așa mai departe. Toate clare, frumos și interesant. Și cine nu a putut înțelege acest film, problemele sale personale. Toate foarte armonios și, cel mai important, se uită la un du-te.

Filmul - o minune! Mai mult pentru o astfel, și nu „împușcături“. Foarte gândire polezendlya, în căutarea și confuz, a pierdut sebya.Film absoarbe complet, nu este nimic gol, uite, fără să se uite în sus. Frumusețe, senzație de luminozitate.

Filmul foarte mult, atingând poveste despre relația dintre generația mai în vârstă și mai tineri. Depășirea în sine nu este atât de important în viață? Și, desigur, mevriksy.

Orice persoană care nu înțelege acest film, te sfătuiesc să se îngropa în tine, pentru că dacă nu sunt afectate de această poveste, ceva este în neregulă cu tine. Nu este atât de mult despre surfing, ci despre locul omului în lume. Puterea voinței, a importanței prieteniei, iubirii. Despre familia, ceea ce este foarte important în zilele noastre. Bune, filme de familie de trai, senzație de oameni.

Ceea ce este interesant: Multe filme / emisiuni TV despre surf răsucite o poveste: personajul principal nu este în măsură să călărească la început, apoi de învățare-formare și în finala castiga competitia de stat. Final fericit. Iar în „Cuceritorul“ - viața reală, iar povestea este original si, spre deosebire de oricare alta. Protagonistul vrea să ia un val mare vine și greu în vederea atingerii acestui obiectiv. P.S. Însuși învățare pentru a naviga - învățat de film nu conduce numai, dar, de asemenea, cunoștințe utile în personal banca de surfing Piggy.

Într-adevăr mi-a plăcut acest film. Mă aștept mai puțin! 2. vine ore și se uită la un du-te! Omul a mers - au fost foarte multumiti. De asemenea, au discutat aproximativ o oră. dependent de film :)

Este suficient de rahat filmul. Rezumă esența: dude din copilărie a decis să devină un surfer și cuceri valuri mari. La sfârșitul filmului el a făcut-o! Asta e, asta e tot filmul! Chiar nu au existat victime. Foarte plictisitor și film prost.

Una dintre cele mai bune filme am văzut vreodată! Desigur, nu este vorba de surfing! El a fost despre cei mai buni oameni, oamenii, care este perfect totul despre oamenii care sunt în creștere tot timpul, fizic, intelectual, emoțional, spiritual, și pentru a ajuta pe toți cei care sunt apropiați, întreprinderi și primerom.Dumayu filmul „prins“ pentru toată lumea, inclusiv a celor care au scris comentarii negative. Cu toate acestea, filmul, mai ales pentru cei care sunt în căutarea pentru care se dezvoltă, care este egal cu cel mai puternic, și el este angajat la un luminos fericit vieți,, care îndeplinesc.

film.iz Excelent 10 10. pune chiar am plâns. Filmul nu numai surfing. Tema principală a familiei, despre relația dintre tați și fii, despre dragoste, despre scopurile urmărite de protagonist. Și tu toate împușcături și luptători, Adu, besmyslenno film despre criminal siguranță nu trebuie să meargă la acest film.

Chiar în momentul când remorca este complet afișată intriga filmului, urmăriți-l-ar fi mai interesant dacă nu am văzut trailer.